Analýza kľúčových slov pre Google ads
Analýza kľúčových slov pre Google Ads (reklamy) sa zameriava na identifikáciu a výber kľúčových slov, ktoré sú relevantné pre vaše reklamy, a ktoré môžu viesť k vyššiemu počtu kliknutí a konverzií.
Analýza obsahuje
- Kľúčové slová
- Vylučujúce kľúčové slová
- Priemerný mesačný objem vyhľadávania
- Odhadovaná cena za kliknutie
- Percentuálna zmena v objeme vyhľadávania za posledné tri mesiace.
- Medziročná zmena
- Úroveň konkurencie
- Počet vyhľadávaní v jednotlivých mesiacoch
Tieto údaje poskytujú komplexný prehľad o výkonnosti kľúčových slov a umožňujú klientom optimalizovať svoje reklamné kampane pre dosiahnutie lepších výsledkov.
Analýza kľúčových slov je proces identifikácie najrelevantnejších a najvýkonnejších slov a fráz, ktoré ľudia používajú na vyhľadávanie produktov alebo služieb podobných tým, ktoré ponúkate.
Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky, zlepšiť pozície vo vyhľadávačoch, zacieliť správnu cieľovú skupinu a zvýšiť konverzie.
Identifikujeme relevantné kľúčové slová, analyzujeme konkurenciu, hodnotíme objem vyhľadávania a na základe toho vytvoríme hodnotnú analýzu klúčových slov, ktorú možno použit pre Google ads ale aj pre SEO.
Dostanete podrobný dokument obsahujúci zoznam odporúčaných kľúčových slov, analýzu konkurencie v klúčových slovách.
Poprípade vieme pre Google ads rozdeliť aj do reklamných skupín.
Doba spracovania závisí od rozsahu a komplexnosti vašich požiadaviek, ale zvyčajne do 1 týždňa.
Odporúčame aktualizovať analýzu kľúčových slov aspoň raz ročne, alebo pri výrazných zmenách v ponuke vašich produktov či služieb, alebo trhových podmienkach.
Stačí vyplniť kontaktný formulár na našej stránke, alebo nás priamo kontaktovať prostredníctvom e-mailu či telefónu. Náš tím sa s vami čo najskôr spojí.
Potrebujeme vedieť viac o vašom biznise, cieľovej skupine, hlavných produktoch alebo službách, konkurencii a vašich marketingových cieľoch. Každá informácia nám pomôže vypracovať čo najpresnejšiu a najefektívnejšiu analýzu.
Cena je 150 eur + dph. Ak by ste chceli podrobnejšie rozdelenie do reklamných skupín alebo ďalšie špecifické požiadavky, tak cena by bola vyššia.
Máte ďalšie podrobnejšie otázky ?